سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم

طی هماهنگی های به عمل آمده با مسئولین سرویس دهنده ها قرار بر این شد گروه جهاد مجازی عملیات های خود را متوقف و لیست وبلاگ های متخلف را برای مسئولین ارسال تا آنها اقدام به مسدود کردن آنها بنمایند.لذا گروه جهاد مجازی بخشی با عنوان گزارش تخلفات راه اندازی کرد تا وبلاگ نویسان بتوانند وبلاگ نویس های متخلف را معرفی کنند تا از فعالیت آنها جلوگیری شود.
اولین مرحله ثبت وبلاگ های متخلف امروز به پایان رسید و لیست متخلفان برای دو سرویس دهنده میهن بلاگ و بلاگفا فرستاده شد.گروه جهاد مجازی و وبلاگ نویسان حزب الله به این عزیزان فرصتی سه روزه خواهد داد تا این وبلاگ ها را مسدود نمایند که فکر نمی کنیم فرصت کمی باشد.
امیدواریم این عزیزان دستور صریح قرآن و اسلام را اجرا نمایند در غیر اینصورت پس از فرصت تعیین شده گروه جهاد مجازی عملیات های خود را مجددا از سر خواهد گرفت.
مطمئنا اگر خود سرویس دهنده وبلاگ متخلف را مسدود نماید بهتر از آن است که در صفحه اول وبلاگ نوشته شود هک شده توسط گروه جهاد مجازی چون این اقدام دو ضربه به سرویس دهنده ها خواهد زد.اول اینکه نشانه ضعف امنیتی سرویس دهنده ها خواهد بود برای وبلاگ نویسان متخلف و دوم نشانه همکاری و فراهم آوردن محیطی امن برای منافقین و مفسدین خواهد بود برای وبلاگ نویسان مذهبی و حزب الله پس در صورت اجرا نکردن این طرح از دو طرف ضربه خواهند خورد.
اما مطمئنا مسئولین سرویس دهنده ها نیز با ما همراه هستند و هر دو طرف برای هدف مشخصی اقدام می کنند و آن هم کوتاه کردن دست مفسدین و منافقین از سرویس دهنده های داخلی جهت ضربه زدن به جوانان کشور عزیزمان ایران اسلامی است.
ضمنا وبلاگ های متخلف بقیه سرویس دهنده ها بزودی اعلام خواهند شد.
منتظر اقدام مسئولین دو سرویس دهنده بلاگفا و میهن بلاگ می مانیم.لیست وبلاگ های متخلف امروز دوشنبه برایشان ارسال و تا جمعه صبح به انها فرصت داده خواهد شد.
و در آخر وظیفه خود می دانیم از مسئولین سرویس دهنده پارسی بلاگ به علت فراهم آوردن مکانی امن برای وبلاگ نویسان حزب الله و مذهبی و همچنین ادامه فعالیت گروه جهاد مجازی تشکر ویژه داشته باشیم و گروه جهاد مجازی حمایت کامل خود را از این سرویس دهنده را اعلام می نماید.
آمار وبلاگ های متخلف در دروه اول گزارش تخلفات
سرویس دهنده بلاگفا:107 وبلاگ
سرویس دهنده میهن بلاگ:28 وبلاگ
این آمار نشان دهنده پاکسازی کامل نیست و فقط مربوط به دوره اول گزارش تخلفات می باشد.

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | دوشنبه 86 مرداد 29 | ساعت 4:37 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]